Nezašećerena priča već slatke Bosanske Krupe

by - prosinca 30, 2018


Kao pravedan čovjek,  
ja neću lagati, 
šećeriti priču,
 jer naša Bosna je doista na gubitku. 

Koliko god prirode imali, 
posao to nam ne stvara, 
pa smo na kraju, svi redom, 
vize od tudjih zemalja poprimali. 

Pa želim ostati, šetati gradom, 
sve poznato, svako se zna, 
a ipak Njemačka svima više privlačna. 

Pa i Slovenija, Amerika te Austrija, 
za hljebom trče ljudi. 
Spašavaju budućnost da kad ostare 
od male penzije ne budu ludi. 

Došlo je vrijeme 
kad Bosanci u Bosni nisu, 
nametnute nam rase 
koje sebe žele da spase. 

Pravila stara više ne vrijede, 
poznata lica sada polako blijede.
 A ja sam još tu, borim se. 
Za sjajnu budućnost još srce gori.

A plan B, za to se bojim. 
Da ne bi otišla ko i svi moji. 
I psići lutaju, vlasnika nema. 
Jer se i taj čovjek za selidbu sprema.

Krupa je moja izložba slika,
Imamo Krušnicu, Unu
i puno vidika.

Krupa je Krupa,
uvijek bit će.
U nju će jednom
čarobna zora da sviće.

Pa od tog dana, 
neće biti sama.
U njoj će opet da vlada

smijeh i galama.


You May Also Like

2 komentari